Halaman

28 Februari 2011

Adakah Aku sakit.... Ohh tidak


Adakah Aku sakit.... Ohh tidak

 
kenapa mukan aku mcm orang sakit.... mata dok lebam ... macam sembab je muka ni..
Dah seminngu macam ni... tolonglah apakah penyelesaiannya....
Masaalah tidur malam dh ok sikit.. HOPE cepat lah ok....
Semua dok tegur muka aku macam muka orang sakit... tapi nak buat macam mana ....
CONFIUSE aku... ape masaalah sebenar?????

Selera makan laju jer... semua beselera... paelik ni...
Adakah aku sakit tapi aku tak perasan...
Yang  Pasti bila malam badan tersa macam demam tapi siang ok jer...
Ya Allah  Jauhkan lah aku dari segala penyakit....

Masih banyak lagi tanggungjawab yang belum aku laksanakan...
Amalan ku untuk menghadapmu Ya Allah terlalu sedikit...
Tanggungjawab sebagai anak masih belum sempurna
Ya Allah berikan peluang untuk melaksakan segalanya Amin....

1 ulasan:

  1. Abby,pegila jumpe doctor...n jgn slalu tdo lmbt...take a gud care yer

    BalasPadam